November 4, 2013

Friend Model/Photographe : Yassine Niklaus

A good Friend of mine Yassine, he has such an inspirational style, unique, different and crazy. 
----------------------------------
Un cher ami à moi, Yassine. Il a un style particulier, unique, différent et fou !


This  picture is one of his, a beautiful photography which is my favorite ! I hope you like it too.
---------------------------------
Cette photo est la sienne, une belle photographie, c'est ma préférée ! J'espère que vous l'aimez aussi 


I hope you all liked this friend model, thank you for keeping up with our articles everyone, and it would really help if you follow us on Facebook, Twitter, Instagram and Tumblr
------------------------------------
J'espère que vous avez aimé cet ami, Je vous remercie également pour votre soutiens et pour le fait que vous suivez mes article, ça m'aiderait beaucoup si vous nous suivez sur Facebook, Twitter, Instagram et Tumblr.

No comments:

Post a Comment